2011. július 20., szerda

Hegyalja Fesztivál 2011

Az éven ismét sajtósként mentem a Hegyalja Fesztiválra, de most letisztult feladattal: képeket készítsek a westindex.hu-nak a fesztiválról. Minden kezdet nehéz. A nyilvántartási rendszer miatt két és fél órába telt, mire megkaptam a dolgozói karszalagom és a passomat. Ezt sikeresen kompenzálták, a helyi sajtós arc meghívott egy pálinkára és egy sörre. Kedd este sikeresen elfoglaltam a helyem.
Szerdán volt a fesztivál első napja. Kezdetnek meglőttem a kötelező képeket, kimentem a városba, a hegyről  szép rálátás adódik a területre. A napi rutinom abból állt, hogy felkeltem, rendbe tettem magam, kajáltam, aztán 2-3 órát a sajtós buszban képeket dolgoztam ki, majd mentem fotózni éjjel 1-2-ig. Ennek a "munkának" nem volt igazi tétje, de ettől függetlenül én szépen meg akartam csinálni. Fárasztó is volt, de sokat tanultam belőle, illetve a westindex.hu-s arcok is meg voltak elégedve a fotóimmal, illetve Attila írásaival is, aki velem tartott csütörtöktől, és ízes beszámolókat írt a napokról.
Még van hova fejlődni, de azért egész jót kihoztam a dologból.

A fesztivál eredményei: négy cikk, két címlapfotó, szóval elégedett vagyok összességében :)

fotós emberke
http://westindex.hu/kultura/he​gyalja-2011
http://westindex.hu/kultura/zu​zas-a-hegyrol-hegyalja-csutort​ok
http://westindex.hu/kultura/he​gyalja-pentek-beszamolo
http://westindex.hu/kultura/he​gyalja-szombat-beszamolo

Felszerelésnek szinte mindent elvittem, kivéve a Cokin szűrős dolgaim, azok már nem fértek be. Azt hiszem kinőttem a táskámat.
Szóval a felszerelés:
Canon 30D + markolat
Sigma 17-70 (a régi)
Canon 55-250
Auto Reuvenon 50mm f1.9
Canon 420EX



A poén, hogy a két címlapfotómat a többi cucchoz képest nagyon olcsó, és kézi élességállítású objektívvel lőttem, vannak korlátai az obinak, de el lehet vele csípni sok mindent, ha ügyes az ember. Itt jött ki az, hogy én operatőrködök is, ahol a kézi élességállítás a természetes.

A linkeken megnézhetitek a képeket, de azért ide is kiteszem a kedvenceimet.



Beatrice

Supernem

Turbo

Fish!

Airbourne

Airbourne

Airbourne

Maszkura és a tücsökraj





Heaven Street Seven

hölgyike

Fight

@ Borsodi Malátabár

Óriás

Guano Apes

Guano Apes

Slayer
ott a Belga ugrál



Blind Myself


mosoly a fotósnak
Blind Myself

Subscribe
Subscribe
Heaven Shall Burn
Heaven Shall Burn
Heaven Shall Burn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése